dissabte, 6 de novembre del 2010

Jo tampoc t´espero, Benet XVI

  • Jo no t´espero, perqué et neges a l´utilització de preservatius, mentre a continents com l´Àfrica el 83 % del total de morts per sida es dóna en aquest continent, on aquesta malaltia ha matat deu vegades més persones que la guerra.
  • Jo no t´espero perque els casos de pederàstria entre els capellans de l´esglèsia catòlica són tapats per aquesta i els pederastres són protegits i defensats per les altes esferes del món eclesiàstic.
  • Jo no t´espero, perque tracteu als homosexuals i transexuals com a malalts mentals i els i negueu qualsevol dret com a persones.
  • Jo no t´espero perque els i negueu a les dones el dret a l´avortament, sense donar-lis el dret a triar quan, com i amb qui volen tenir fills o filles.
  • Jo no t´espero perque mentre l´esglèsia parla de l´ajut als més necessitats, el vaticà és un dels estats més rics del món, i els capellans viuen en l´opulència allunyant-se així d´allò que prediquen i actuant més com un lobby de poder que no com l´esglèsia dels pobres.
  • Jo no t´espero, perque l´esglèsia en la majoria de països s´ha posicionat politicament en favor de dictadures militars de caire feixista com a Xile o Espanya, enlloc de posicionar-se en favor dels drets del poble.
  • Jo no t´espero, perque l´esglèsia utilitza la demagògia constantment, ja que mentre parla d´ajudar als pobres i els necessitats, s´omple les butxaques i es posiciona en favor de la classe dominant que augmenta la seva riquesa a costa de la pobresa del poble. 
  • Jo no t´espero, perque tot i no ser creient, l´única esglèsia que veig amb bons ulls és la dels pobres, aquella que viu com el poble i no com els poderosos, aquella que es regeix sota els principis de la teologia de l´alliberament i que en qualsevol conflicte social es posiciona en favor del poble i no de la classe dominant.
  • En definitiva, sobren raons per dir: JO NO T´ESPERO I AQUÍ NO ETS BENVINGUT.

    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada